نگهداری، پشتیبانی و آموزش

با خدمات پشتیبانی و نگهداری سیستم هوپاد، از فاجعه دور بمانید!

ویژگی‌ها ↓ (قابل کلیک)

  • نگهداری و عیب‌یابی تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شبکه ( passive، active)
  • مدیریت، کنترل و نظارت بر منابع شبکه شامل مانیتورینگ کیفیت و کارایی سرویس‌ها، ترافیک شبکه و سخت‌افزارها
  • مانیتورینگ و دیده‌بانی (Monitoring) روزمره تجهیزات شبکه و سرورها
  • پیگیری و رفع مشکلات شبکه جهت عملکرد صحیح سیستم‌ها
  • ایجاد راهکارهائی جهت پیشگیری از بروز خرابی‌های شبکه
  • پشتیبانی و نگهداری سیستم عامل‌های سرور
  • بررسی وضعیت امنیت کلی شبکه با هدف کاهش ریسک
  • ایجاد و یا محدود نمودن دسترسی کاربران به منابع شبکه
  • اقدام فوری در مواقع بروز مشکلات امنیتی مانند حملات سایبری
  • برگزاری جلسات هفتگی و ماهیانه جهت ارزیابی وضعیت موجود و بررسی مشکلات بوجود آمده
  • طراحی و اجرای سیاست‌های امنیتی در سازمان با هماهنگی مدیریت ارشد سازمان
  • ایجاد و مدیریت مرکز عملیات امنیت در بخش پشتیبانی شبکه
  • آموزش مداوم تیم پشتیبانی و ارائه اطلاعات لازم
  • آموزش کاربران شبکه با هدف کاهش مشکلات شبکه‌ای و امنیتی
  • عیب‌یابی و رفع نقص سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای عمومی
  • مدیریت سیستم‌های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی نرم‌افزاری
  • نصب و پیکربندی سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای عمومی
  • پیگیری پشتیبانی فنی نرم‌افزارهای اختصاصی
  • مشاوره و پشتیبانی در زمینه تامین نرم‌افزارهای عمومی و مدیریت لایسنس‌های نرم‌افزاری
  • مشاوره و پشتیبانی در زمینه کاربری نرم‌افزارهای عمومی
  • مشاوره در خصوص زیرساخت‌های نرم‌افزاری
  • پشتیبانی فنی از سرویس اتصال به اینترنت
  • پشتیبانی فنی از سرویس پست الکترونیک سازمانی
  • پشتیبانی و ارتقا‌ی سرویس اتصال به اینترنت کاربران درون و برون سازمانی
  • پشتیبانی از دامنه‌های اینترنتی برون سازمانی و دامنه و سرویس عادی درون سازمانی
  • پشتیبانی از سرویس‌های و کاربران وب
  • عیب‌یابی و رفع نقص تجهیزات و منابع سخت افزاری ( پرینترها، اسکنرها و یو‌پی‌اس‌ها)
  • مدیریت سیستم‌های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی سخت افزاری
  • نصب و پیکربندی سخت افزارهای جانبی
  • مشاوره و پشتیبانی در زمینه‌ی خرید و ارتقا‌ی منابع سخت افزاری (سیستم‌های کامپیوتری، پرینتر، اسکنر، UPS و …)
  • تامین نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص جهت ارائه خدمات پشتیبانی
  • نظارت دائم بر عملکرد تیم‌های پشتیبانی
  • استفاده از تجربه و دانش فنی متخصصین هوپاد در پشتیبانی هرچه بهتر
  • آموزش توسط نیروهای متخصص و با تجربه به صورت کاملا کاربردی و بر اساس استانداردهای موجود
  • ارزیابی نیروها و بهبود فعالیت‌ها
©HOOPAD Cloud Soloutions - 2020