نحوه ثبت نام PGA Tour با AWS ، به نظر AI به‌عنوان راننده تعامل

جیمز سردبیر TechForge Media است و علاقۀ زیادی به تأثیر فناوری در تجارت و چندین رویداد کنگرۀ جهانی موبایل دارد. جیمز با شخصیت‌‌های برجستۀ مختلفی در حرفۀ خود مصاحبه کرده است، از مایکل فرانزس، رئیس سابق مافیا، تا استیو وزنیاک و ژان میشل ژار. جیمز را می‌توان در توییت خود درJames_T_Bourne یافت.

خدمات وب آمازون (AWS) همچنان در حال توسعۀ مشتریان ورزشی تراشه آبی خود است. PGA Tour با استفاده از هوش مصنوعی (AI)، یادگیری عمیق و یادگیری ماشین،AWS را به‌عنوان ارائه‌دهنده رسمی فضای ابری خود انتخاب کرده است.

 

PGA Tour با استفاده از هوش مصنوعی

 

برای این منظور، حق امتیاز گلف AWS را به‌عنوان «ارائه‌دهنده ابر یادگیری عمیق،» «ارائه‌دهنده ابر هوش مصنوعی» و «ارائه‌دهنده ابر یادگیری ماشین» رسمی خود ابداع کرده است.

 

هوش مصنوعی

 

این اولین نمونه‌ای است که CloudTech در مورد چنین نام‌گذاری مشاهده کرده است و علاقۀ خاصی را به محصولاتی مانند Amazon Rekognition نشان می‌دهد. مانند بسیاری از مشتریان ورزشی دیگر، PGA Tour به دنبال مهاجرت بایگانی خود و یادداشت‌برداری از آن است ــ این مثال، تقریباً یک قرن ارزش دارد، با فیلم، صوت و تصاویر به سال ۱۹۲۸ برمی‌گردد. Amazon S3 برای ساخت دریاچه داده استفاده خواهد شد، در بالای آن نه‌تنها می‌توان بینش‌‌ها را صید کرد، بلکه جریانی ساخته می‌شود ــ با هدف بازی ــ برای فیلم‌‌های زنده از مسابقات آینده.

از دیدگاه تجربه طرفداران،PGA Tour  از خدمات رسانه‌ای AWS  برای ارائه سریع محتوای ویدئویی برای پوشش سریع رویدادهای تلویزیونی و همچنین پخش OTT برای بینندگان آنلاین استفاده خواهد کرد. هر Shot Live، یک پلتفرم پخش OTT که از AWS پشتیبانی می‌کند، یکی از این نمونه‌‌ها است، در حالی که TOUR Cast، یک رهبر تکامل یافته، مثال دیگری است. طرفداران قادر خواهند بود دیدگاه خود را با زاویه‌‌های متناوب دوربین و هدایت و سایر موارد، تغییر دهند.

اندی جاسی، مدیرعامل AWS در بیانیه‌ای گفت: «مشارکت و تجربه‌ای که ما با TOUR ایجاد می‌کنیم بی‌نظیر خواهد بود.» «برخلاف سایر ورزش‌ها، بیش از یک توپ در زمین گلف بازی می‌شود که این امر باعث می‌شود طرفداران نتوانند نحوۀ عملکرد هر بازیکن را دنبال کنند.

جاسی می‌افزاید: «همکاری ما با TOUR باعث می‌شود طرفداران بتوانند با این ورزش ارتباط مستقیم برقرار کنند و تقریباً در هر لحظه از مسیر به آن‌ها دسترسی داشته باشند و به آن‌ها اجازه دهند نحوۀ بازی خود را تعیین کنند.»

سایر سازمان‌های مهم ورزشی کهAWS  دارند عبارت‌اند از فرمول ۱، NASCAR  و بوندسلیگا. همه به شدت از هوش مصنوعی و ML به‌عنوان کلید عملیات آن یاد می‌کنند. ماه گذشته، بوندسلیگا سه واقعیت بازی جدید را برای هواداران اعلام کرد. پرس ترین بازیکن، مناطق حمله و موقعیت‌‌های متوسط.

درباره‌ی Bloger

پست‌های مرتبط

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.